مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 11:272022-05-22سياسي

مقیمی: ضرورت جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین


شعار محوری ما جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با محوریت مسوولیت پذیری اجتماعی است که در این زمینه یکی از نهادهای اثرگذار انجمن های علمی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، سیدمحمد مقیمی رییس دانشگاه تهران در مراسم افتتاحیه جشنواره حرکت با بیان اینکه جشنواره حرکت یک حرکت ارزشمند است، گفت: شعار محوری ما جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با محوریت مسوولیت پذیری اجتماعی است که در این زمینه یکی از نهادهای اثرگذار انجمن های علمی هستند و اولویت من نیز حمایت از انجمن های علمی است.

وی افزود: رفتار شهروندی سازمانی دانشجویی در دانشگاه بحثی است که سال ها در ادبیات مدیریت وجود دارد و برای دانشگاه کارآفرین مطرح می شود اگر بخواهیم مولفه ها را بگوییم اولین مولفه بحث فرابخشی است، حس تعهد و مسوولیت پذیری که دانشجویان دارند باعث می شود مسئولیت هایی را متقبل شوند که در پیشبرد اهداف علم کمک کند.

به گفته مقیمی، با صلاحیت ترین دانشجویان در مشارکت تصمیمات دانشگاه دانشجویانی هستند که در انجمن های علمی فعالیت می کنند بنابراین باید برای انجمن های علمی نقش موثری قائل باشیم و نقش آنها را در تصمیم گیری ها پررنگ تر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقیمی: ضرورت جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین

مقیمی: ضرورت جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین