مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 11:222022-05-22اقتصادي

پیگیر تخصیص اعتبار و تکمیل پروژه های بهزیستی اردبیل هستیم


پروژه های نیمه تمام حوزه بهزیستی استان اردبیل جز اولویت هاست و در این راستا پیگیر تخصیص اعتبارات از محل امور عمرانی استانداری به این پروژه ها هستیم.

- ، علی محمد قادری پیش از ظهر یکشنبه در بازدید از مرکز توانبخشی حضرت ابوالفضل العباس (ع) اردبیل اظهار کرد: سازمان بهزیستی در حد توان حمایت خود را از مراکز خیریه و توانبخشی در راستای توسعه این مراکز در ارائه خدمات بهتر ارائه می کند اما بنا به بالا بودن هزینه تکمیل این ساختمان، نیازمند رایزنی و جذب اعتبار از محل تبصره 6 بند 60 امور عمرانی استانداری هستیم و سازمان بهزیستی کشور دستور اختصاص این اعتبار از محل استانداری اردبیل را صادر خواهد کرد تا این ساختمان تا دو سال آینده به طور کامل به بهره برداری برسد.

وی افزود: ساختمان جدید مرکز توانبخشی حضرت ابوالفضل العباس (ع) اردبیل پروژه عظیم خدماتی در استان و کشور است که می تواند هم برای معلولین مستقر در این مرکز و هم خانواده های نیازمند به حمایت ارائه خدمات دهد که بایستی برنامه ریزی جامع برای استفاده بهینه از این ظرفیت مهم خدماتی انجام شود.

رییس سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: تمامی معلولین و توان خواهان تحت پوشش این مرکز را مرکز را امانت الهی یاد کرد و گفت: هیئت مدیر و کارکنان خدوم مرکز توانبخشی ابوالفضل العباس (ع) باید بیش از پیش در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر تخصیص اعتبار و تکمیل پروژه های بهزیستی اردبیل هستیم

پیگیر تخصیص اعتبار و تکمیل پروژه های بهزیستی اردبیل هستیم