مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 09:222022-05-22اقتصادي

بازرسی روزانه 110 اکیپ از بازار زنجان/ برخورد با نانوایی های متخلف


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، روح الله حسنی، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه تشدید نظارت ها در بازار عرضه کالاهای اساسی در استان زنجان که روزانه حدود 110 اکیپ در حال بازرسی از واحدهای عرضه کالا و به ویژه نانوایی ها هستند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: بدیهی است در راستای صیانت از حقوق مردم، با مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای مذکور با طی مراحل قانونی در حداقل زمان ممکن، اقدام لازم به عمل آمده و اعمال قانون می شود.

وی افزود: با توجه به گزارشات روزهای گذشته در مورد کم کاری و تعطیلی و با بررسی به عمل آمده در مورد پیشینه و نحوه عملکرد برخی از نانوایی های متخلف، با حضور رییس سازمان جهادکشاورزی، مدیرکل تعزیرات حکومتی، مدیرکل غله، پلیس امنیت اقتصادی، قاضی تعزیرات و مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی و.

از واحدهای عرضه نان بازدید شد.

حسنی گفت: در این بازدیدها، تخلفاتی چون تعطیلی و عدم عرضه نان، پایین بودن وزن چونه نان، پخت نان هایی خارج از آنچه در پروانه فعالیت درج شده، عدم وجود آرد در واحد برای پخت و عرضه نان به قیمت بالاتر مشاهده و دو نانوایی با ارائه گزارش مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی در محل و صدور حکم قاضی تعزیرات، پلمب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی روزانه 110 اکیپ از بازار زنجان/ برخورد با نانوایی های متخلف

بازرسی روزانه 110 اکیپ از بازار زنجان/ برخورد با نانوایی های متخلف