مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 09:222022-05-22اقتصادي

قاچاق سوخت در مرزهای اردبیل باید به حداقل برسد


دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل گفت: مسئولان باید با حساسیت کامل نسبت به قاچاق سوخت از مرزهای اردبیل اقدام کافی را انجام دهند.

- ، علی مجتهدی نیا صبح یکشنبه در جلسه بررسی و احصای مشکلات قاچاق کالا و ارز شهرستان بیله سوار اظهار کرد: کشور در معرض جراحی بزرگ اقتصادی قرار گرفته و بر همه مسئولان نظام واجب است تا با همدلی و همراهی زمینه های سوءاستفاده معاندین از این فضای کشور را از بین ببرند.

وی با اشاره به اینکه کالاهای اساسی به قدر کافی در استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: برخی شبکه های خارجی از صف های متعدد مردم به نفع خود برداشت کرده و درصدد وارونه جلوه دادن وضعیت اقتصادی ایران هستند که این اقدام آنان نیز باید با اقدام هوشمندانه مسئولان در نطفه خفه شود.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل با تاکید بر نظارت بر خروج کالاهای اساسی از استان گفت: مرزهای استان باید به طور دقیق تحت پوشش و نظارت باشد تا کمترین موارد قاچاق را از این مرزها شاهد نباشیم.

مجتهدی نیا نظارت بر مرزها را وظیفه فرمانداران و مرزبانی اعلام کرد و افزود: در کنار تجهیزات فیزیکی باید رصد و پایش الکترونیکی در مرزها مانع از قاچاق و عوارض ناشی از آن شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق سوخت در مرزهای اردبیل باید به حداقل برسد

قاچاق سوخت در مرزهای اردبیل باید به حداقل برسد