مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 09:172022-05-22اقتصادي

وقتی نفس شیراز در سایه مجوزهای غیرقانونی به شماره می افتد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، باغ خواری در کنار زمین خواری و کوه خواری سال های اخیر بسیار به گوشمان آشناست، مشکلی که اگر اراده ای فولادین برای رفع و رجوعش وجود داشت بدون شک شاید صد در صد اغراق آمیز باشد؛ اما تا حد زیادی قابل پیشگیری بود.

کاهش روز به روز حجم باغات قصردشت معضلی است که اگر حل نشود در آینده ای نه چندان دور از ریه های تنفسی شهر شیراز تنها یک نام باقی می ماند و بس! سال گذشته در سه بخش گزارشاتی منحصرا راجع به وضعیت باغات قصردشت، وظیفه ستاد آبادگری باغات، حجم باغاتی که در آنها ساخت و ساز صورت گرفته، میزان رضایت باغداران، وضعیت باغات تحت تصرف شهرداری همراه با عکس و فیلم منتشر شد، چندی پیش نیز با معرفی وضعیت گروه های پنج گانه باغات بازخوانی این پرونده را داشتیم تا آغازی برای از سر گیری پیگیری های مربوط به این پرونده باشد.

پیگیری هایی که گاه از سوی متصدیان امر به درازا کشیده می شود اما قطعا متوقف نخواهد شد.

یکی از اعضای شورای شهر شیراز یکشنبه گذشته در صحن علنی شورا بر بی عدالتی در مدیریت باغات قصردشت و نحوه صیانت از باغات انتقاد کرد.

محمدرضا هاجری خواستار رعایت عدالت و انصاف در صدور مجوزها برای میراث داران باغات همچون متمولینی شد که اقدام به ساخت ویلاهای سر به فلک کشیده کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی نفس شیراز در سایه مجوزهای غیرقانونی به شماره می افتد

وقتی نفس شیراز در سایه مجوزهای غیرقانونی به شماره می افتد