مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 08:422022-05-22حوادث

2 هزار کارتن بلورجات احتکاری در قرچک کشف شد


فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: یک انبار بزرگ با 2 هزار کارتن بلورجات احتکاری به ارزش 50 میلیاردریال در شهرستان قرچک کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با محتکران و در پی کسب اخباری مبنی بر فعالیت گسترده در زمینه دپو و احتکار لوازم چینی و بلورجات در انباری واقع در شهرستان قرچک، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 12 زیباشهر قرار گرفت.

وی گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند محل دپوی بلورجات را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مقام قضایی، به محل این انبار اعزام و در بازرسی از آن 2 هزار کارتن حاوی 80 هزار عدد انواع بلورجات و لوازم چینی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران خاطرنشان کرد: بر اساس اظهار نظر کارشناسان، ارزش این محموله بیش از 50 میلیارد ریال برآورد شده که پس از صورت برداری، ضمن پلمب انبار، صاحب آن نیز دستگیر و پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

عزیزی اظهار داشت: یکی از وظایف ذاتی پلیس،  مبارزه با پدیده شوم قاچاق و احتکار کالا به هر شکل ممکن است و با توجه به تاثیر منفی این پدیده بر اقتصاد کشور، مجموعه انتظامی شرق استان تهران با تلاش شبانه روزی و با قدرت تمام با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار کارتن بلورجات احتکاری در قرچک کشف شد

2 هزار کارتن بلورجات احتکاری در قرچک کشف شد