مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 08:322022-05-22اجتماعي

«امروز پاک، فردا دوباره خاک» نقل آب و هوای این روزهای کرمانشاه


کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: به دنبال گردو غبار روز گذشته، امروز یکشنبه پدیده قابل ملاحظه ای برای سطح استان نخواهیم داشت.

- شهناز حق پرست کارشناس اداره کل هواشناسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص وضعیت جوی استان طی روزهای آینده، اظهار کرد: به دنبال گردو غبار روز گذشته، امروز یکشنبه پدیده قابل ملاحظه ای برای سطح استان نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: به دنبال این وضعیت، در روزهای دوشنبه و سه شنبه موج کم رطوبت دیگری جو منطقه را تحت تاثیر می گیرد کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: این موج مجدداً شرایط را برای تقویت میدان های باد و  نفوذ غبار به جو استان فراهم خواهد کرد.

وی یادآور شد: انتظار می رود؛ غبار این موج نسبت به روز گذشته، با غلظت و گستردگی بیشتری، سبب کاهش دید و کیفیت هوا در سطح استان شود و در روزهای چهارشنبه تا جمعه اگر غباری در سطح استان مشاهده شود؛ غالباً رقیق خواهد بود.

حق پرست خاطرنشان کرد: همچنین دمای هوا که طی امروز و فردا (یکشنبه) تغییرات چندانی نخواهد داشت و در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه بطور نسبی کاهش و در سایر روزهای هفته به آرامی افزایش می یابد.

انتهای پیام/پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«امروز پاک، فردا دوباره خاک» نقل آب و هوای این روزهای کرمانشاه

«امروز پاک، فردا دوباره خاک» نقل آب و هوای این روزهای کرمانشاه