مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 08:272022-05-22اقتصادي

جمهوری اسلامی: مشکلات اقتصادی را حل کنید، مشکل کاهش جمعیت هم حل می شود


فرزنددار شدن، بخشی از علاقمندی فطری انسان هاست و به همین دلیل هیچکس برای اینکه به فرزندآوری تشویق شود نیازی به مشوق ندارد.

به همین دلیل است که زنان و مردانی که از فرزندآوری محروم هستند، - فرزنددار شدن، بخشی از علاقمندی فطری انسان هاست و به همین دلیل هیچکس برای اینکه به فرزندآوری تشویق شود نیازی به مشوق ندارد.

به همین دلیل است که زنان و مردانی که از فرزندآوری محروم هستند، به مراکز بهزیستی مراجعه می کنند و کودکان بی سرپرست را به فرزندخواندگی برمی گزینند.

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: تلاشی که برای تشویق مردم به تکثیر جمعیت در کشور صورت می گیرد، هم لازم است و هم مفید.

این اقدام هرچند بسیار دیر شروع شده ولی باید با قوت و قدرت ادامه یابد و تا رسیدن به نتیجه مطلوب، وقفه ای در آن ایجاد نشود.

مشکل پیری جمعیت و کاهش شدید تولیدمثل که اکنون کشور ما به آن مبتلا شده، نتیجه سیاست اشتباهی بود که در اوائل دهه هفتاد براساس تصمیم مسئولین نظام به اجرا درآمد.

در همان زمان، روزنامه جمهوری اسلامی با انتشار سرمقاله ها، مقالات، مصاحبه ها و گزارش هایی، نادرست بودن این سیاست را یادآور شد و علاوه بر این، اینجانب شخصاً هشدارهایی نیز به صورت حضوری و شفاهی به مسئولین ارشد نظام دادم ولی متأسفانه گوش شنوایی وجود نداشت و شد آنچه نمی بایست می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی: مشکلات اقتصادی را حل کنید، مشکل کاهش جمعیت هم حل می شود

جمهوری اسلامی: مشکلات اقتصادی را حل کنید، مشکل کاهش جمعیت هم حل می شود