مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 22:172022-05-21بين الملل

جهاد اسلامی: اردوگاه جنین هر روز عزم خود را در مقابله با اشغالگران ثابت می کند


جنبش جهاد اسلامی شهادت جوان فلسطین در اردوگاه جنین را نشانه تروریسم خونین اشغالگران خواند و گفت که آحاد ملت فلسطین و گروه های مقاومت آتش نبرد را در خطوط رویارویی با دشمن شعله ور می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش جهاد اسلامی فلسطین شهادت امجد ولید الفاید جوان 17 ساله فلسطینی را که به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در اطراف شهر و اردوگاه جنین را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفلسطین الیوم ، جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد: اردوگاه جنین هر روز عزم و صلابت بی پایان خود را در تداوم مقابله با اشغالگری غاصب ثابت می کند.

این جنبش افزود:  شهادت مجاهد امجد الفاید با شلیک ده ها گلوله به بدن وی، معنای تروریسم خونینی را که اشغالگران علیه مردم ما انجام داده اند، آشکار می کند.

جهاد اسلامی تاکید کرد: ما از تکلیف مقدس و مقاومت قهرمان خود هر چقدر هم که هزینه ها و فداکاری های برای آزادسازی سرزمین و مسجد الاقصی سنگین باشد، دست نمی کشیم و خون شهدا راه آزادی را روشن خواهد کرد.

این جنبش از آحاد ملت فلسطین و نیروهای مقاومت خواست برای دفاع از حق ملت فلسطین و مقدسات آن آتش خطوط رویارویی با رژیم اشغالگر را به هر وسیله  و طریقی شعله ور کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد اسلامی: اردوگاه جنین هر روز عزم خود را در مقابله با اشغالگران ثابت می کند

جهاد اسلامی: اردوگاه جنین هر روز عزم خود را در مقابله با اشغالگران ثابت می کند