مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 21:572022-05-21سياسي

سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به کار خود پایان داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی، سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران در حالی که تا پایان روز هشتم آن 140 میلیارد تومان در دو بخش حضوری و مجازی فروش داشت، پس از 10 روز فعالیت، - سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، پس از 10 روز فعالیت در مصلی امام خمینی (ره) هم اینک به کار خود پایان داد، اما بخش مجازی آن تا ساعت 24 روز دوم خرداد دایر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی، سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران در حالی که تا پایان روز هشتم آن 140 میلیارد تومان در دو بخش حضوری و مجازی فروش داشت، پس از 10 روز فعالیت، هم اینک در مصلی امام خمینی (ره) تهران به کار خود پایان داد.

در این نمایشگاه دو هزار و 800 ناشر در بخش های گوناگون حضور داشتند و 100 نفر در 30 نقطه از نمایشگاه نسبت به اطلاع رسانی اهتمام داشتند.

همزمان با اطلاع رسانی حضوری، 70 نفر نیز در مرکز پاسخگویی نمایشگاه مستقر بودند که به بیش از 30 هزار تماس پاسخ دادند.

در نمایشگاه سی و سوم، تخلف ناشران به صدور 64 حکم منتهی شد که ارائه و فروش کتب سایر ناشران و کتب غیرمجاز، فروش کتبی که چاپ آن به چهار سال قبل برمی گردد، رعایت نکردن شئونات اسلامی، تعرض از محدوده غرفه، استفاده نکردن از دستگاه کارتخوان، ارائه و فروش محصولی غیر از کتاب، فروش بالاتر از قیمت پشت کتاب، بر هم زدن نظم عمومی، تاخیر در بازگشایی غرفه، فروش کتب غیرمرتبط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به کار خود پایان داد

سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به کار خود پایان داد