مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 21:122022-05-21سياسي

تشکیل پرونده قضایی برای ضرب و جرح معلول سمنانی/ دادستان: خاطیان باید پاسخگو باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدشریف ابراهیمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان پس از اطلاع از مصدومیت مددجوی معلول در سمنان، به صورت سرزده در مرکز توانبخشی معلولان سمنان حاضر شد و ضمن بررسی دقیق موضوع و تحقیق از مطلعان و مسؤولان مربوطه، سوابق پزشکی و پرونده موجود را در آن مرکز نگهداری بررسی کرد.

وی در حاشیه بازدید از مرکز توانبخشی معلولان ذهنی در سمنان اظهار کرد: پرونده قضایی در این زمینه تشکیل شده و در مرحله تحقیقات مقدماتی و بررسی و جمع آوری ادله است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان گفت: این پرونده به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار گرفته و نتیجه آن نیز به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: رسیدگی و مراقبت از این بیماران کار بسیار سختی است و افرادی که از این بیماران مراقبت و نگهداری می کنند، افرادی دلسوز، بااحساس و ایثارگر هستند و معمولاً با مهربانی با مددجویان رفتار می کنند.

وی افزود: اگرچه کنترل این بیماران در برخی مواقع و شرایط سخت است؛ ولی در صورت اثبات هرگونه تقصیر و عمد، افراد خاطی باید پاسخگوی رفتار عمدی و قصور خویش باشند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان اضافه کرد: در بازدید به عمل آمده، بخش های مختلف مرکز مورد بررسی قرار گرفت و این مرکز توانبخشی، یکی از بهترین مراکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده قضایی برای ضرب و جرح معلول سمنانی/ دادستان: خاطیان باید پاسخگو باشند

تشکیل پرونده قضایی برای ضرب و جرح معلول سمنانی/ دادستان: خاطیان باید پاسخگو باشند