مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 20:522022-05-21سياسي

همراهی و همبستگی مسئولان در دشتستان تقویت شود


در این برهه حساس با همبستگی و کنار گذاشتن اختلافات به فرماندار جدید دست یاری بدهید - ، حجت الاسلام حسن مصلح عصر شنبه در جلسه شورای اداری و آیین تکریم و معارفه فرماندار جدید دشتستان در تالار هنر مجتمع شهید داریوش شاهینی اظهار داشت: از همه نیروهای انقلابی می خواهم که در این برهه حساس با همبستگی و کنار گذاشتن اختلافات به فرماندار جدید شهرستان دشتستان دست یاری بدهند و با تمام وجود حمایت کنند تا شاهد موفقیت فرماندار انقلابی و دولت مردمی باشیم.

امام جمعه دشتستان ضمن تشکر از استاندار بوشهر افزود: انتظار می رود از فرماندار جدید شهرستان دشتستان که جوانی مؤمن انقلابی و خوش سابقه و باسواد است حمایت کامل شود تا بتواند به خوبی شهرستان دشتستان بزرگ را مدیریت کند و با اختیار تام و تمام بتواند بر مشکلات و معضلات فائق آید.

مصلح تصریح کرد: از فرماندار جدید شهرستان دشتستان می خواهیم که با تمام وجود و با استفاده از همه ظرفیت های شهرستان به ویژه نیروهای انسانی مؤمن و انقلابی و همه صاحب نظران خود را وقف خدمت به مردم شریف دشتستان آماده کزده و کمبودها و مشکلات گذشته را جبران و ترمیم کند.

امام جمعه دشتستان افزود: از نماینده مکتبی و انقلابی و مردمی شهرستان دشتستان دکتر ابراهیم رضایی می خواهیم همچون گذشته از همه ظرفیت و توان خود، چه در تهران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی و همبستگی مسئولان در دشتستان تقویت شود

همراهی و همبستگی مسئولان در دشتستان تقویت شود