مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 20:422022-05-21سياسي

ظرفیت بقاع متبرکه گناوه در تقویت باورهای دینی استفاده شود


باید از ظرفیت ها و قابلیت های پایگاه های معنوی بقاع متبرکه در جهت تقویت و تعمیق باورهای دینی و اعتقادات مذهبی جامعه استفاده بهینه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی عصر شنبه در نشست اعطا احکام هیئت امنای جدید امامزاده سلیمان بن علی (ع) گناوه اظهار داشت: بقاع متبرکه پایگاه و پناهگاه معنوی مردم است و در طول تاریخ تشیع این اماکن متبرکه محل امن برای اقشار مختلف جامعه بوده است.

امام جمعه گناوه افزود: بقاع متبرکه از اهمیت بالایی برخوردار هستند و باید از ظرفیت ها و قابلیت های این پایگاه های معنوی در جهت تقویت و تعمیق باورهای دینی و اعتقادات مذهبی جامعه استفاده بهینه شود.

وی گفت: در شرایط کنونی که باورهای و اعتقادات ناب دینی مورد هجمه معاندین و دشمنان به خصوص در فضای مجازی قرار گرفته است می توان با کارها و فعالیت های فرهنگی در بقاع متبرکه این اعتقادات دینی را تقویت و توطئه ها و هجمه ها را خنثی کرد.

حجت الاسلام رکنی حسینی ادامه داد: لازمه کارهای فرهنگی مؤثر این است که هیئت امنایی که انتخاب می شوند دغدغه مند و دلسوز مسائل فرهنگی جامعه باشند و در این زمینه تلاش کنند.

وی با تقدیر از فعالیت های فرهنگی و مذهبی و دینی در امامزاده سلیمان بن علی (ع) تصریح کرد: کارها و فعالیت های فرهنگی، مذهبی و عمرانی خوبی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بقاع متبرکه گناوه در تقویت باورهای دینی استفاده شود

ظرفیت بقاع متبرکه گناوه در تقویت باورهای دینی استفاده شود