مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 20:272022-05-21اجتماعي

کاشت 1100 نهال به نام نوزادان تازه متولد تهرانی


مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: هزار و 100 نهال به نام نوزادانی که در تهران متولد شده اند کاسته شد - ، اختتامیه پویش نفس های تازه شهر، روز شنبه با حضور جمعی از خانواده های تهرانی در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.

مریم اردبیلی مشاور شهردار و مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران ضمن خیر مقدم به خانواده هایی که با فرزندان نوزاد خود در این مراسم حضور پیدا کردند، گفت: وظیفه خودمان دانستیم که قدوم نورسیده های شهر تهران را که در چند ماه اخیر به جمع شهروندان تهرانی پیوستند، مبارک بدانیم و گرامی بشماریم.

اردبیلی با اشاره به غرس هزار و 100 درخت به نام نوزادان تازه متولد شده تهرانی گفت: درخت در فرهنگ ایرانی و اسلامی جایگاه رفیعی دارد و نماد یک باروری پایان ناپذیر و همیشگی است.

درخت نماد تمدنی ما است و حاکی از آن است که نسل ما در جایی ادامه پیدا می کنند.

مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران با اشاره به اینکه در آیات و روایات بر حفظ و حراست از درختان تاکید شده است به دلایل کاشت نهال به نام هر نوزاد تهرانی اشاره کرد و گفت: با وصل کردن این نوزادان به طبیعت تعلق خاطر بیشتری نسبت به شهر خود خواهند داشت.

ثبت درختی در شهر به نام آنها نمادی از ریشه داری درخت و کودک شما در این خاک است و بالندگی و شکوفایی و رشد آنها با هم گره خواهد خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 1100 نهال به نام نوزادان تازه متولد تهرانی

کاشت 1100 نهال به نام نوزادان تازه متولد تهرانی