مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 20:172022-05-21سياسي

خرمشهر را خدا آزاد کرد، زیرا ملت میثاق پایداری مقابل دشمنان بسته بودند


ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر اعلام کرد: خرمشهر را خدا آزاد کرد، زیرا آحاد ملت ایران با خداوند میثاق صیانت از دین و پایداری در مقابل دشمنان اسلام بسته بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی، بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم خرمشهر، قرارگاه عاشقی و یادمان تاریخی ملتی است که هم در مقاومت و پاسداری از ارزش های این دیار پرگهر و هم عمل به فرامین رهبری الهی امام (ره)، اوج پایمردی و ایثار را به نمایش گذاشتند.

ملت قهرمان ایران در حماسه شکوهمند سوم خرداد قهرمانانه وارد عرصه نبرد شدند و مشت پولادین خود را بر سر تجاوز و ظلم کوبیدند و بر تارک تاریخ ماندگار شدند.

ملت بزرگ ایران صفحه اقتدار سوم خرداد را به خط زر نوشت و اراده ایرانیان را به رخ جهانیان کشید و صلابت ملت فاتح خرمشهر را در صفحات زرین تاریخ به ثبت رساند.

ملت غیور ایران در سی و چهار روز دفاع و نوزده ماه مقاومتِ پاره تن میهن اسلامی، یکپارچه سپر شد و تمام قد ایستاد تا به اذن الهی طعم شکست و خواری را به متجاوزان و ظالمان چشاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرمشهر را خدا آزاد کرد، زیرا ملت میثاق پایداری مقابل دشمنان بسته بودند

خرمشهر را خدا آزاد کرد، زیرا ملت میثاق پایداری مقابل دشمنان بسته بودند