مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 19:422022-05-21حوادث

جزییات دادستان ایلام در خصوص حادثه گروگانگیری/ دستور بررسی دوربینها داده شده است


عبدالوهاب بخشنده دادستان مرکز استان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در پی وقوع حادثه مورخه 28 اردیبهشت 1401 که در اداره اموال و املاک بنیاد مستضعفان رخ داد یک شخص که از کارکنان اداره بوده با انگیزه و نیت قبلی که احتمالاً قصد قتل بوده به محل کار مراجعه کرده است.

وی افزود: در رسانه ها که موضوع گروگانگیری مطرح شده هنوز به این نتیجه نرسیده ایم اما به نظر دادستانی گروگانگیری مطرح نبوده و انگیزه قتل بوده چون معمولاً در گروگان گیری شخص مهاجم یک خواسته و درخواست مذاکراتی دارد اینجا بحث مذاکره نبوده است و زمانی این حادثه اتفاق افتاده به محض اینکه دادستانی مرکز استان از این موضوع مطلع شده دو تن از معاونین دادستان و بازپرس ویژه قتل در محل حضور یافتند.

دادستان استان در ادامه گفت: چیزی که از پرونده و تحقیقات از مجروحان این حادثه وجود داشت از این قرار بود که شخص ضارب با همراه داشتن یک سلاح کلاشینکف و دو قبضه نارنجک وارد محل کار شده و با رییس اداره بحث می کند و همان جا اعلام کرده که می خواهد رییس اداره را به قتل برساند که وارد طبقه دوم می شود.

وی گفت: رییس اداره که متوجه این موضوع شده به همراه یکی دیگر از کارکنان در اتاق می مانند که کارکنان با وساطت اعلام می کند که ضارب می خواهد ما را بکشد تا از اتاق بیرون بیاید ظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات دادستان ایلام در خصوص حادثه گروگانگیری/ دستور بررسی دوربینها داده شده است

جزییات دادستان ایلام در خصوص حادثه گروگانگیری/ دستور بررسی دوربینها داده شده است