مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 17:172022-05-21سياسي

150 هزار نفر در مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره) شرکت می کنند


دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره)، گفت: امسال به دلیل کرونا، شرایط حضور میلیونی مردم را نخواهیم داشت و جمعیت ما حداقلی است که مقرر شده 150 هزار نفر از استان های همجوار تهران در این مراسم حضور پیدا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حجت الاسلام محمدعلی انصاری دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره) بعد از ظهر امروز در سومین جلسه این ستاد که در سالن پیامبر اعظم(ص) وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: افتخار داریم که امسال سی و سومین سالگرد بزرگداشت حضرت امام راحل را با شکوه و با عظمت برگزار کنیم.

وی گفت: از سال نخست بعد از ارتحال امام(ره) بعضی افراد این سؤال را مطرح می کردند که امام راحل چه نیازی به بزرگداشت دارد؟! طبیعی است که اگر ما امام(ره) را یک فرد معمولی در جامعه که دارای نیازهای فردی و خانوادگی است تفسیر کنیم، نیازمند تبلیغ نیست، اما اگر ایشان را یک حقیقت ناب و نجات بخش تفسیر کنیم به تبلیغ و بزرگداشت امام(ره) نیازمند بوده و هستیم.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره)، تأکید کرد: تبلیغ، یک کیمیا و عنصر بی نظیر در جامعه بشری است و از روز اول خلقت همه انسان ها سعی کرده اند برای رسیدن به اهداف خودشان از تبلیغ استفاده کنند و استعمارگران برای رسیدن به اهدافشان از تبلیغ استفاده کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 هزار نفر در مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره) شرکت می کنند

150 هزار نفر در مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره) شرکت می کنند