مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 16:472022-05-21بين الملل

ادعای یکی از نزدیکان هیلاری کلینتون در دادگاه درباره ارتباط ترامپ و روسیه


مدیر کمپین انتخاباتی نامزد حزب دموکرات آمریکا در انتخابات 2016 در دادگاه حاضر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رابی موک مدیر کمپین انتخاباتی هیلاری کلینتون نامزد حزب دموکرات آمریکا در انتخابات 2016 روز جمعه در دادگاه حاضر شد.

به نوشته نشریه نیوز ویک موک حین ادای شهادت علیه مایکل ساسمن وکیل وقت کلینتون گفت، این نامزد حزب دموکرات با انتشار اطلاعاتی درباره آلفا بانک روسیه موافقت کرد که درباره صحت آن ها اطمینان کامل وجود نداشت.

در سال 2016 جیک سالیوان مشاور سیاسی وقت هیلاری کلینتون در بیانیه ای مدعی شده بود که اطلاعات مذکور می تواند مستقیم ترین رابطه میان دونالد ترامپ و مسکو باشد که تاکنون منتشر شده است.

سالیوان که اکنون سمت مشاور امنیت ملی فعلی دولت آمریکا را بر عهده دارد همچنین مدعی شد: کارشناسان کامپیوتر یک ارتباط سرور مخفی میان سازمان ترامپ و این بانک مستقر در روسیه کشف کرده اند .

موک در دادگاه روز جمعه گفت، به خاطر ندارد که آیا قبل یا بعد از تأیید کلینتون برای انتشار این اطلاعات از طریق رسانه ها با او در این باره صحبتی داشته اما تمام آنچه به یاد دارم این است که او با این تصمیم موافقت کرد .

مدیر کمپین انتخاباتی کلینتون در سال 2016 گفت: ما فکر می کردیم که این جریان بسیار مشکوک است و اگر صحت داشته باشد جامعه آمریکا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای یکی از نزدیکان هیلاری کلینتون در دادگاه درباره ارتباط ترامپ و روسیه

ادعای یکی از نزدیکان هیلاری کلینتون در دادگاه درباره ارتباط ترامپ و روسیه