مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 15:322022-05-21سياسي

میزبانی همایش پیرغلامان حسینی افتخاری برای کرمانشاهیان است


استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه کرمانشاه از دیرباز دروازه عتبات عالیات بوده، گفت: میزبانی همایش پیرغلامان حسینی افتخاری برای کرمانشاهیان است.

- ، بهمن امیری مقدم ظهر شنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری همایش بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی که با حضور حضرت آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه و مدیران دستگاه های مختلف برگزار شد، اظهار کرد: افتخار میزبانی از این همایش معنوی و حسینی، یک توفیق بسیار بزرگ بوده که نصیب کرمانشاهیان شده است.

وی به سنت دیرین و تاریخی روضه خوانی و خدمت به اهل بیت (ع) در استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: کرمانشاه از دیرباز دروازه عتبات عالیات بوده و همیشه عشق به امام حسین (ع) و ائمه اطهار (ع) در این دیار موج زده است و لبریز از معنویت بوده و این پیشینه باید در این همایش بین المللی نمایش داده شود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: این مراسم همچنین فرصتی برای تجلیل از جایگاه ویژه و والای پیرغلامان و خادمان امام حسین (ع) است و تکریم از این عزیزان در واقع خدمتگزاری به ائمه اطهار (ع) است.

امیری مقدم تاکید عنوان کرد: کرمانشاه در گذشته شخصیت های معنوی و روضه خوان های بسیار خوشنامی داشته است که یاد و خاطره و ویژگی های رفتاری، اخلاقی و اخلاص این بزرگان باید در قالب یک کتاب به نسل جدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی همایش پیرغلامان حسینی افتخاری برای کرمانشاهیان است

میزبانی همایش پیرغلامان حسینی افتخاری برای کرمانشاهیان است