مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 15:222022-05-21بين الملل

عربستان خواستار فشار بین المللی به انصارالله شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خالد بن سلمان، معاون وزیر دفاع عربستان سعودی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: در واشنگتن با تیم لندرکینگ، - عربستان سعودی به رغم آنکه طی هفت سال اخیر یمن را آماج تهاجم نظامی خود قرار داده، روز شنبه خواستار اعمال فشار بین المللی بر انصارالله برای مشارکت در دستیابی به صلح در یمن شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خالد بن سلمان، معاون وزیر دفاع عربستان سعودی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: در واشنگتن با تیم لندرکینگ، فرستاده ویژه آمریکا در امور یمن دیدار و درباره بحران یمن و تحولات آن گفتگو کردیم.

خالد بن سلمان که در حال حاضر برای سفر به واشنگتن به سر می برد، افزود: به نماینده آمریکا در مورد حمایت ائتلاف به رهبری عربستان سعودی از شورای فرماندهی ریاست جمهوری یمن و نهاد های وابسته به آن آن اطمینان داده ایم.

معاون وزیر دفاع عربستان ابراز امیدواری کرد یمنی ها به یک راه حل سیاسی جامع که بتواند این کشور را در مسیرصلح و توسعه سوق دهد، دست یابند.

وی تاکید کرد: به رغم تاثیر مثبت آتش بس اعلام شده، سازمان ملل و جامعه جهانی نیز دراین میان نقش مهمی دارند که باید آن را ایفا کنند تا با تحت فشارقراردادن به انصار الله برای باز کردن جاده های تعز و واریز درآمد های بندر حدیده به حساب دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان خواستار فشار بین المللی به انصارالله شد

عربستان خواستار فشار بین المللی به انصارالله شد