مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 15:022022-05-21اجتماعي

گرمخانه بانوان کرج در تمامی فصول خدمات ارائه می دهد


معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرج با اشاره به اینکه گرمخانه بانوان کرج در تمامی فصول سال فعال است، گفت: مراجعه کنندگان به این مرکز به صورت دوره ای غربالگری کرونا و «اچ آی وی» می شوند.

- غلامرضا رضوانی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرج ، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: گرمخانه بانوان که در پارک چمران واقع شده در تمام طول سال پذیرای مددجویان  است و درهایش به هیچ وجه بسته نمی ماند.

وی تاکید کرد: این مجموعه ظرفیت پذیرش 60 مددجو را دارد ولی در شرایط اضطراری و سرمای شدید زمستان، 80 نفر را هم پوشش می دهد.

این مسئول با اشاره به خدماتی که در این گرمخانه ارائه می شود، گفت: مراجعه کنندگان به این مرکز به صورت دوره ای غربالگری کرونا و اچ آی وی می شوند.

وی اضافه کرد: معاینات پزشکی، توزیع سه وعده غذا، توزیع لباس و ایجاد شرایط مناسب برای افزایش بهداشت فردی و استحمام از جمله خدماتی است که به مراجعه کنندگان این مرکز ارائه می شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرج با بیان اینکه توانمند سازی مراجعه کنندگان و ایجاد شرایط مناسب برای بازگشت آنها به آغوش خانواده از مهمترین اهداف این مجموعه است، گفت: در نیمه دوم سال گذشته؛ 5 نفر از مراجعه کنندگان به موسسه توانمندسازی و صیانت اجتماعی معرفی شده اند تا شرایط بازگشت آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرمخانه بانوان کرج در تمامی فصول خدمات ارائه می دهد

گرمخانه بانوان کرج در تمامی فصول خدمات ارائه می دهد