مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 14:072022-05-21ورزشي

واکنش رییس کانون هواداران تراکتور به اتفاقات بازی با پرسپولیس


حسین کریمی در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: اتفاقات بازی تیم تراکتور و پرسپولیس تحت الشعاع عملکرد تعداد معدودی از تماشاگرانی که دوستدار تراکتور نبودند، قرار گرفت و بسیاری از صحنه های مثبت این بازی دیده نشد.

وی گفت: متاسفانه عالیشاه کاپیتان تیم پرسپولیس با سنگی که به سمت تماشاگران تراکتور زد، قلب مردم آذربایجان را نشانه گرفت و وی در به آشوب کشیدن این بازی نقش اول را ایفا کرد.

کریمی گفت: به غیر از وی، مهدی ترابی با نشان دادن عدد پنج به هواداران تراکتور، آنها را تحریک کرده و متاسفانه افشین پیروانی هم به موازات این دو بازیکن، به حاشیه های این بازی بیشتر دامن زده و وی حتی در دوران بازیکنی سابقه ایجاد جنجال داشته و در بازی پرسپولیس با تراکتور همین نقش جنجال آفرینی خود را ادامه داده و به تحریک تماشاگران تراکتور پرداخت.

رییس کانون هواداران تراکتور تاکید کرد: در این بازی که با حضور 60 هزار نفر برگزار شد همانطور که استاندار محترم هم فرمودند مشکلی از حیث امنیتی وجود نداشت چنان که هیچ موردی از آسیب به افراد یا اموال خصوصی و عمومی نداشتیم و علیرغم جنجال در زمین بازی، تماشاگران فهیم تراکتور با آرامش ورزشگاه را ترک کردند که جا دارد از تماشاگران تیم تراکتور، نیروی انتظامی و یگان ویژه و سایر عوامل برگزاری این دیدار تش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس کانون هواداران تراکتور به اتفاقات بازی با پرسپولیس

واکنش رییس کانون هواداران تراکتور به اتفاقات بازی با پرسپولیس