مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 14:072022-05-21سياسي

طرح صیانت از جنگل های مهدی شهر اجرا شد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهدی شهر با بیان اینکه طرح صیانت از جنگل در این شهرستان اجرا شد، گفت: اجرای حصارکشی محدوده 110هکتاری از جمله اقدامات این طرح است.

- ، حیدر واحد مطلق ظهر شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی منابع طبیعی مهدی شهر با بیان اینکه طرح صیانت از جنگل در این شهرستان اجرا شد، ابراز داشت: اجرای حصارکشی محدوده 110 هکتاری برای حفاظت از عرصه های جنگل کاری شده در برابر حیوانات اهلی و وحشی از جمله اقدامات این حوزه است.

وی با بیان اینکه در قالب این طرح همچنین کاشت نهال و غنی سازی جنگل نیز با گونه های گیاهی بومی صورت گرفته است، افزود: طرح صیانت از جنگل به صورت توسعه جنگل در مناطقی مانند بندپشت اوپرت و وارتا اجرا شده است.

رییس منابع طبیعی مهدی شهر با بیان اینکه 9 هکتار جنگل با کاشت گونه های بومی غنی سازی شده است، گفت: کاشت نهال گلابی وحشی یا در گویش محلی ازگیل و آبیاری منطقه از جمله اقدامات صورت گرفته در این ارتباط محسوب می شود.

واحد مطلق با اشاره به اینکه جلوگیری از فرسایش خاک از جمله اهداف طرح صیانت از جنگل های مهدی شهر است، بیان داشت: تقویت پوشش گیاهی با مشارکت دادن مردم در مدیریت منابع طبیعی تجدید شونده از سیاست های منابع طبیعی در اجرای طرح مذکور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح صیانت از جنگل های مهدی شهر اجرا شد

طرح صیانت از جنگل های مهدی شهر اجرا شد