مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 13:522022-05-21سياسي

قرارگاه ارتقای سلامت و امنیت اجتماعی در اصفهان تشکیل شد


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان گفت: قرارگاه عفاف و حجاب در اصفهان تحت عنوان قرارگاه ارتقای سلامت و امنیت اجتماعی شهید شاه سنایی تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، مسعود مهدویان فر، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان ظهر امروز در قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان شهرضا با بیان اینکه مهم ترین دغدغه ای که در دولت و مردم وجود دارد، مسأله مردمی سازی یارانه ها است، اظهار داشت: پیگیری هایی که در سطح استان انجام می شود، بیانگر این است که مسائل اقتصادی با وجودی که بسیار مهم است، هیچ وقت نباید سبب شود که بحث ها فرهنگی و اجتماعی به حاشیه رود.

وی افزود: هیچ دولتی در طول تاریخ انقلاب و در سال اول اصلاح ساختار اقتصادی را انجام نمی دهد و همزمان با مباحث اقتصادی یکی از مسائل مهم عفاف و حجاب است و در جلسات تذکر جدی به مدیران فرهنگی و دفاتر امور اجتماعی و بانوان داده شده است.

مهدویان فر با بیان اینکه در کنار کارهای اقتصادی باید به مسائل اجتماعی و فرهنگی نیز پرداخته شود، افزود: بر اساس ابلاغیه وزیر کشور لازم است قرارگاه عفاف و حجاب در همه استان ها و ذیل آن در شهرستان ها در فرمانداری ها و بخشداری ها تشکیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه ارتقای سلامت و امنیت اجتماعی در اصفهان تشکیل شد

قرارگاه ارتقای سلامت و امنیت اجتماعی در اصفهان تشکیل شد