مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 13:422022-05-21دانش

افزایش حقوق کارمندان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد از ماه جاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در نشست خبری چهلمین سالگرد تاسیس دانشگاه و برگزاری اولین رویداد ملی عصر امید بیان کرد: - رییس دانشگاه آزاد اسلامی از افزایش حقوق و دستمزد کارمندان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه در احکام ماه جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در نشست خبری چهلمین سالگرد تاسیس دانشگاه و برگزاری اولین رویداد ملی عصر امید بیان کرد: امروز نسل جدید مطالبه می کند و دانشگاه ها باید ضمن اینکه تحصیلات را در زمینه های مختلف ارائه می کند برای آینده جوان هم فکری داشته باشد.

طهرانچی ادامه داد: باید از آموزش حافظه محور به سمت آموزش بسترساز اشتغال آفرین، از پژوهش های مقاله محور به سمت پژوهش های حل مسئله مبتنی بر نیازها، از نظام کارآمد حوزه فرهنگ به یک اجتماع فرهنگی حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد می تواند در حل مسائل اجتماعی نقش آفرینی کند، گفت: از توسعه کمی به سمت توسعه هدفمند با لحاظ تحولات اجتماعی و فناورانه و از اقتصاد وابسته به سمت اقتصاد مولد حاصل از تعالی یادگیری دانشجویان و قدرت اشتغالزایی و ایجاد شرکت های دانشی حرکت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حقوق کارمندان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد از ماه جاری

افزایش حقوق کارمندان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد از ماه جاری