مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 13:422022-05-21سياسي

آقای وزیر! اگر علت گرانی «قاچاق» است چرا مرزها کنترل نمی شود؟


حسین کنعانی مقدم دبیر سیاسی جبهه ایستادگی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو پیرامون اقدام دولت در عادلانه سازی یارانه ها و اقناع افکار عمومی جامعه اظهار داشت: - آقای وزیر! اگر علت گرانی قاچاق است چرا مرزها کنترل نمی شود؟ دبیر سیاسی جبهه ایستادگی گفت: وزیر کشور می گوید علت گرانی های کشور قاچاق است .

یعنی مرزهای کشور ان قدر باز است که به آسانی کالا و دارو از آن رد می شود؟ حسین کنعانی مقدم دبیر سیاسی جبهه ایستادگی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو پیرامون اقدام دولت در عادلانه سازی یارانه ها و اقناع افکار عمومی جامعه اظهار داشت: طبق فرموده مقام معظم رهبری در چهارچوب اقتصاد مقاومتی همه ملزم هستند که حرکت رو به جلو داشته باشند.

یکی از مباحث اقتصاد مقاومتی بحث رسیدگی به اقشار آسیب پذیر جامعه و هدفمند شدن یارانه هاست.

روش هایی که در دولت های قبل بود به این شکل بود که یارانه به رانت خواران داده می شد و مردم و حتی بخش های تولیدی چاره ای نداشتند که کالای خود را با قیمت اعلام شده از سوی سود جویان خریداری کنند.

پس در هرصورت جراحی اقتصادی و هدفمندی یارانه ها لازم بود اما در اجرای این جراحی، عدم فراهم آوری زیر ساخت ها و وجود ناپختگی ها باعث بوجود آمدن مشکلاتی شده که هم اکنون در جامعه شاهد آن هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای وزیر! اگر علت گرانی «قاچاق» است چرا مرزها کنترل نمی شود؟

آقای وزیر! اگر علت گرانی «قاچاق» است چرا مرزها کنترل نمی شود؟