مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 13:022022-05-21بين الملل

مسکو: اردوگاه آموزشی نظامیان اوکراین تخریب شد


وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور یک اردوگاه آموزشی نیروهای ویژه ارتش اوکراین را در منطقه اودسا تخریب کردند و 270 ملی گرای اوکراینی کشته شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه امروز (شنبه) گزارشی از عملیات نظامی ارتش این کشور در اوکراین در 24 ساعت گذشته ارائه کرد و گفت که واحد توپخانه و موشک ارتش روسیه یک اردوگاه آموزشی نیروهای ویژه ارتش اوکراین در نزدیکی دریاچه ساسیک در منطقه اودسا و 43 واحد توپخانه و خمپاره را هدف قرار داده و تخریب کردند.

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی تاس، سخنگوی وزارت دفاع روسیه تصریح کرد: نیروهای واحد توپخانه و موشک روسیه، 77مرکز فرماندهی، 602 مرکز تجمع نیروی انسانی و تجهیزات نظامی نیروهای مسلح اوکراین از جمله یک اردوگاه آموزشی نیروهای عملیات ویژه نیروهای مسلح اوکراین را با پرسنل نظامی در نزدیکی دریاچه ساسیک در منطقه اودسا هدف قرار دادند و 43 واحد توپخانه و خمپاره را نیز تخریب کردند و همچنین دو سکوی پرتاب راکت انداز چندگانه گراد، 10 انگار مهمات و یکسامانه دفاع هوایی بوک-ام 1را در نزدیکی مایاکی خارکیف تخریب کردند .

وزارت دفاع روسیه همچنین اعلام کرد که نیروهای مسلح روسیه در منطقه اودسا دو تأسیسات انبار سوخت برای تجهیزات ملی گرایان اوکراین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: اردوگاه آموزشی نظامیان اوکراین تخریب شد

مسکو: اردوگاه آموزشی نظامیان اوکراین تخریب شد