مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 12:422022-05-21سياسي

کنگره 4000 شهید روحانی در قم برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سردار رمضان شریف پیش از ظهر امروز در نشست خبری کنگره 4000 شهید روحانی که در مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار شد، پیروزی دفاع مقدس نقطه عطفی در زندگی مردم ایران است، اظهار کرد: ابر قدرت های عالم در دفاع مقدس به دنبال این بودند که انقلاب اسلامی را مهار کنند و اجازه ندهند که گفتمان سومی پا به عرصه اداره جوامع بگذارد و 83 کشور هر کدام با یک نیت و انگیزه ای مقابل ایران قرار گرفتند اما ملت ایران با تکیه بر مبانی دینی استقامت کرد و جنگ را به نفع خود رقم زد.

وی با بیان اینکه پیشرفت های امروز خود را مدیون دفاع مقدس هستیم، اضافه کرد: دشمن تلاش می کند که دستاوردهای ما را هیچ نمایش داده و مشکلات را بزرگ جلوه دهد و ما باید از این توطئه دشمن آگاه باشیم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: بعد از جنگ تحمیلی با توجه به کمبودهای به جا مانده از دوران شاهنشاهی و لزوم ورود به عرصه جهاد سازندگی کمی از فرهنگ ایثار و شهادت عقب ماندیم درحالی که فرهنگ ایثار و شهادت که سراسر قابل احترام و امیدبخش است و باید در جامعه ترویج شود.

وی گفت: برگزاری کنگره و یادواره شهدا در ایران اسلامی به موازات جهاد سازندگی در دستور کار قرار گرفت و نخستین کنگره شهدا نیز در شهر مقدس قم آغاز به کار کرد تا فرهنگ ایثار و شهادت زنده نگه داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره 4000 شهید روحانی در قم برگزار می شود

کنگره 4000 شهید روحانی در قم برگزار می شود