مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 11:572022-05-21اقتصادي

ایجاد بیش از 8000 فرصت شغلی جدید در مناطق آزاد کشور


دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در راستای تحقق شعار سال از ایجاد بیش از 8 هزار فرصت شغلی جدید به صورت مستقیم و غیرمستقیم در مناطق آزاد کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور اظهار کرد: افتتاح این طرح ها در راستای تحقق شعار سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین سبب ایجاد بیش از 8 هزار فرصت شغلی جدید به صورت مستقیم و غیرمستقیم در مناطق آزاد کشور می شود.

محمد با اشاره به سرمایه گذاری خارجی به مبلغ 163 میلیون دلار در مناطق آزاد کشور گفت: تحقق 100 میلیارد تومان سرمایه گذاری داخلی با مشارکت 90 درصدی بخش خصوصی از دستاوردهای مهم مناطق آزاد کشور محسوب می شود.

وی این طرح ها را شامل 39 طرح صنعتی، 39 طرح عمرانی و 4 طرح کشاورزی با سرمایه گذاری بیش از 61 هزار میلیارد ریال بخش دولتی و خصوصی عنوان کرد.

سعید محمد با اشاره به فعالیت 8 منطقه آزاد تجاری و صنعتی و اضافه شدن 7 منطقه ی دیگر با تصویب دولت و مجلس و تأیید شورای نگهبان در سال گذشته، گفت: تعداد 33 منطقه ویژه اقتصادی در حال فعالیت هستند که 36 منطقه ویژه دیگر نیز در حال پیگیری است.

محمد با بیان این که در سال 1400 به میزان 36 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در مناطق آزاد و 64 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در مناطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بیش از 8000 فرصت شغلی جدید در مناطق آزاد کشور

ایجاد بیش از 8000 فرصت شغلی جدید در مناطق آزاد کشور