مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 11:172022-05-21سياسي

از متولی حسینیه و افراد هنجار شکن شکایت می کنیم


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: اقدامات اداره اوقاف درخصوص کلیپ منتشر شده در فضا مجازی شکایت و اقدامات کیفری و حقوقی نسبت به متولی حسینیه و افراد هنجار شکن خواهد بود.

- قزوین- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: اقدامات اداره اوقاف درخصوص کلیپ منتشر شده در فضای مجازی، شکایت و اقدامات کیفری و حقوقی نسبت به متولی حسینیه و افراد هنجار شکن خواهد بود.

حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان این موضوع که حرمت حسینیه باید نگهداشته شود اظهار کرد: اقدامات اداره اوقاف درخصوص کلیپ منتشر شده در فضا مجازی شکایت و اقدامات کیفری و حقوقی از متولی حسینیه و افراد هنجار شکن که به ساحت حسینیه و سیدالشهدا توهین کردند است امروز انجام می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ابراز کرد: تولیت حسینه تا چند ماه گذشته به عهده اوقاف بود که تا آن زمان شرایط قابل کنترل بود و مسئله ای نیز وجود نداشت زیرا حسینیه دارای دوربین مداربسته و نگهبان است به این معنا که موضوع غیرقابل رصدی وجود نداشت اما متأسفانه در دوران تولیت جدید که از قاضی برای متولی بودن حکم دریافت کرده و این امر و انتخاب با مخالفت اداره اوقاف همراه بوده است احتمالاً توان مدیریت در وی وجود دارد که مسائل این چنینی پیش آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از متولی حسینیه و افراد هنجار شکن شکایت می کنیم

از متولی حسینیه و افراد هنجار شکن شکایت می کنیم