مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 10:322022-05-21سياسي

انتقاد از کم کاری احزاب اصولگرا بعد از انتخابات


سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: بحث سیاست ارز ترجیحی و یارانه ها در جلسه اخیر اعضای جبهه پیروان به صورت خبری مطرح شد و هرکس ملاحظاتی را دراین باره بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، سید کمال الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری ضمن بیان اینکه هفته گذشته جلسه ای به ریاست محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین و مشارکت دبیران کل عضو جبهه برگزار شد، گفت: در این جلسه مسائل روز و برنامه های آینده مطرح شد و قرار است این جلسات همچنان ادامه داشته باشد.

وی افزود: هرکدام از دبیران کل، برنامه خاص خود را دارند مانند جامعه اسلامی کارمندان و خود جبهه نیز چشم اندازی را برای برنامه های آینده خویش تعریف خواهد کرد، چرا که انتخابات مجلس را پیش رو داریم.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری همچنین از شرکت این جبهه در جلسات شورای وحدت که به هماهنگی جامعه روحانیت مبارز صورت می گیرد، خبر داد.

وی تصریح کرد: بحث سیاست ارز ترجیحی و یارانه ها در جلسه به صورت خبری مطرح شد و هرکس ملاحظاتی را دراین باره بیان کرد.

سجادی با اشاره به اینکه احزاب اصولگرا بعد از انتخابات مقداری کم کار شده اند، اظهار کرد: از آنجایی که وجود احزاب سیاسی لازمه مردم سالاری هر کشوری است، این موضوع باید جدی گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از کم کاری احزاب اصولگرا بعد از انتخابات

انتقاد از کم کاری احزاب اصولگرا بعد از انتخابات