مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 10:072022-05-21اقتصادي

آمادگی برای تجهیز زیرساخت های تجاری ایران و عمان


رییس کل سازمان توسعه تجارت در دیدار با وزیر صنایع، بازرگانی و سرمایه گذاری سلطنت عمان از آمادگی این سازمان و وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران برای تجهیز زیرساخت های تجاری بین دو کشور خبر داد.

- به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، علیرضا پیمان پاک در این دیدار با اشاره به سفر یک هیأت تجاری از شرکت های توانمند ایرانی به کشور عمان و برگزاری نشست تجاری در اتاق بازرگانی مسقط و همچنین برگزاری پاویون ایران در نمایشگاه بین المللی دکوراسیون، روشنایی و لوازم خانه و خانه داری عمان، پیشنهاد کرد کمیته مشترک توسعه روابط اقتصادی و تجاری به ریاست معاونان وزرای دو کشور تشکیل شود رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران همچنین پیشنهاد این سازمان به عنوان دبیرخانه کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری دو کشور در زمینه امضای نقشه راه همکاری تجاری بین ایران و عمان را مطرح کرد که هر دو موضوع مورد استقبال وزیر صنایع، تجارت و توسعه سرمایه گذاری این کشور قرار گرفت.

پیمان پاک با اشاره به موانع توسعه همکاری های تجاری دو کشور، از مذاکرات برای رفع مشکلات مربوط به حمل ونقل و مسائل بانکی پیش روی وزارتخانه ها و نهادهای خصوصی دو کشور خبر داد.

وی به موضوع تأسیس مرکز تجاری ایران در عمان و توافق اتاق مشترک بازرگانی دو کشور در این زمینه اشاره کرد و خواستار حمایت و پیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی برای تجهیز زیرساخت های تجاری ایران و عمان

آمادگی برای تجهیز زیرساخت های تجاری ایران و عمان