مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 09:122022-05-21حوادث

دختر 7 ساله در کالپوش مفقود شد/ ادامه جستجو بعد از 17 ساعت


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه عصر روزگذشته فقدان دختر بچه هفت ساله در منطقه دشت شاد حسین آباد کالپوش اعلام شد، گفت: - عملیات جستجو برای یافتن وی ادامه دارد.

مظفر محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه روز گذشته و در جریان اختتامیه جشنواره دشت شقایق های کالپوش مفقود شدن دختر بچه 7 ساله در جنگل های منطقه دشت شاد به مرکز کنترل و فرماندهی عملیات هلال احمر سمنان اعلام شد، تاکید کرد: بلافاصله تیم های امدادی از میامی و شاهرود به منطقه اعزام شد.

وی با بیان اینکه تیم های اعزامی شامل دو تیم 11 نفره از میامی و یک تیم شش نفره از شاهرود همراه با سگ زنده یاب و ده تیم 50 نفره نیز از خانه هلال دشت شاد با پنج دستگاه خودرو و آمبولانس انفرادی در منطقه حضور دارند، تاکید کرد: یک تیم از هلال احمر مینودشت و یک تیم آنست و تیم واکنش سریع از هلال احمر گلستان نیز در منطقه حضور دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه عملیات جست جو و نجات همچنان ادامه دارد، گفت: مجموعاً 17 تیم امداد و جستجوی هلال احمر از میامی و شاهرود و استان گلستان در محل هستند.

محمدخانی بیان کرد: از صبح امروز هم 200 نفر از اهالی محلی به امدادگران هلال احمر ملحق شدند تا وسعت بیشتری را برای یافتن این کودک جست جو کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختر 7 ساله در کالپوش مفقود شد/ ادامه جستجو بعد از 17 ساعت

دختر 7 ساله در کالپوش مفقود شد/ ادامه جستجو بعد از 17 ساعت