مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 09:072022-05-21ورزشي

حریفان نمایندگان ایران در مسابقات آلیش قهرمانی آسیا مشخص شدند


رقابت های آلیش کلاسیک قهرمانی آسیا امروز در شهر اوش کشور قرقیزستان برگزار می شود که براساس قرعه کشی صورت گرفته نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

- ، قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است: کشتی بانوان: در وزن 55 کیلوگرم که 7 نفر حضور دارند، سپیده بابایی در گروه چهار نفره به مصاف نمایندگان کشورهای ازبکستان، هند و ترکمنستان می رود.

در وزن 60 کیلوگرم که 5 نفر حضور دارند، فاطمه فتاحی با کشتی گیرانی از کشورهای ازبکستان، قزاقستان، ترکمنستان و قرقیزستان مبارزه می کند.

در وزن 65 کیلوگرم که 5 نفر حضور دارند، شیدا فهیمی به مصاف نمایندگان کشورهای ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان و مغولستان می رود.

در وزن 70 کیلوگرم که با حضور 6 نفر برگزار می شود، سحر غنی زاده در گروه سه نفره با کشتی گیران کشورهای قزاقستان و قرقیزستان پیکار می کند.

در وزن 75 کیلوگرم که 5 شرکت کننده دارد، سارا علیپور به مصاف نمایندگان کشورهای مغولستان، ترکمنستان، قرقیزستان و ازبکستان می رود.

در وزن 75+ کیلوگرم که 4 نفر حضور دارند، هانیه عاشوری با کشتی گیران کشورهای قزاقستان، قرقیزستان و ازبکستان مبارزه می کند.

کشتی آقایان: در وزن 60 کیلوگرم که با حضور شش نفر و در دو گروه سه نفره برگزار می شود، روح اله نعمتیان به مصاف نمایندگان کشورهای قرقیزستان و قزاقستان می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریفان نمایندگان ایران در مسابقات آلیش قهرمانی آسیا مشخص شدند

حریفان نمایندگان ایران در مسابقات آلیش قهرمانی آسیا مشخص شدند