مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 08:522022-05-21ورزشي

تیم استقلال قهرمان نتایج گوگل شد!


ستقلال فقط در لیگ برتر نبود که قهرمان شد، بلکه در رتبه های گوگل و در نتایج جست و جو نیز بسیار ترند شد به حدی که آمار ماهانه سرچ کلمه استقلال از ماهیانه 500 هزار سرچ عبور کرده و این روزها به شدت توسط کاربران کلماتی همانند استقلال، - در هفته ای که گذشت، استقلال سه هفته مانده به پایان لیگ برتر و با پیروزی مقابل فولاد خوزستان و شکست رقیب دیرینه خود یعنی پرسپولیس در برابر سپاهان، به عنوان قهرمان زودهنگام لیگ برتر دست یافت.

با پیروزی استقلال سایت ها و خبرگزاری های مختلفی درباره این قهرمانی نوشتند.

یکی از مهمترین اظهارات سایت رسمی AFC بود که در خبرهای خود قهرمانی استقلال را به صورت رسمی اعلام کرد و نوشت اگر استقلال در سه بازی آینده خود باختی تجربه نکند، به عنوان اولین تیم ایرانی است که بدون باخت عنوان قهرمانی را به دست آورده است.

به نقل ازآموزش سئو سایت را دیده باشند میداند داستان چیست، اگر به زبان بسیار ساده بخوایم درباره سئو با شما صحبت کنیم، برای مثال سرچ می کنید خرید موبایل یا سرچ می کنید خرید لپ تاپ یک سری سایت ها هستن که داخل نتایج گوگل رتبه های بالایی دارند.

این سایت ها همینجوری و تصادفی به رتبه های برتر گوگل نرسیدن و یک سری فعالیت ها انجام دادن تا این رتبه ها برای اونا به وجود امده که به مجموعه این فعالیت ها سئو گفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم استقلال قهرمان نتایج گوگل شد!

تیم استقلال قهرمان نتایج گوگل شد!