مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 07:072022-05-21سياسي

مردم برای دریافت یارانه نگرانی نداشته باشند


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس تأکید کرد که همه آحاد جامعه به جز درصدی امکان استفاده از یارانه را خواهند داشت و مشمول دریافت کالاهای اساسی می شوند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمدرضا پورابراهیمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به پرداخت یارانه کالاهای اساسی بعد از اجرای اصلاح نظام پرداخت یارانه گفت: یکی از موضوعات مهم در حوزه اجرای ساماندهی پرداخت یارانه کالاهای اساسی کشور موضوع اختصاص یارانه به مردم است.

انتقاداتی به این وضعیت ایجاد شده که به دنبال آن از طرف کمیسیون اقتصادی مکاتبه ای با رییس جمهور داشتیم مبنی بر این که باید پایگاه جامع رفاه ایرانیان اصلاح شود و از همه مهمتر اطلاعات و نحوه محاسبه دهک ها از ظرفیت یارانه کالاهای اساسی به روز شود.

وی توضیح داد: به دلیل عدم به روزرسانی اطلاعات و فرمول عملی در آن ها بخش زیادی از جمعیت کشور از دریافت یارانه جدا شده اند.

کما این که تاکنون هم سامانه مربوط به پرداخت یارانه به گونه ای بوده که یک طرفه عمل می کرده بدان معنا که اگر فردی از پرداخت یارانه حذف می شد در کنارش افرادی که شرایط دریافت یارانه را داشتند، به این سامانه اضافه نمی شدند.

پورابراهیمی ادامه داد: با توجه به اهمیت سامانه رفاه ایرانیان به عنوان مرجع پرداخت یارانه از رییس جمهور خواستیم که 95 درصد جامعه تحت پوشش برای دریافت یارانه ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم برای دریافت یارانه نگرانی نداشته باشند

مردم برای دریافت یارانه نگرانی نداشته باشند