مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 05:372022-05-21فرهنگي

بازرسی نامحسوس از سالن های سینمایی علیه قاچاق/ صداوسیما از سینما حمایت کند


روح الله سهرابی مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم بیان کرد درباره قاچاق فیلم ها دوستان گزارش هایی را به ما می دهند و این بازرسی ها به شکل نامحسوس در برخی سالن ها همچنان هم ادامه دارد.

- روح الله سهرابی مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تبلیغ فیلم های سینمایی بیان کرد: با توجه به شرایط ویژه حاکم بر اکران و نیاز به تبلیغات وسیع و فراگیر برای جذب مخاطب بیشتر، ضرورت مساعدت صداوسیما بیش از هر زمان دیگر احساس می شود.

عرصه فرهنگ و هنر بیش از هر چیز مستلزم نگاه ویژه مدیران و دست اندرکاران فرهنگی است لذا مدیری که شناخت عمیقی از این عرصه ندارد ناخواسته ضربات جبران ناپذیری به این عرصه بسیار مهم وارد خواهد کرد.

سینما و تلویزیون کامل و مکمل یکدیگر هستند و تعامل دو سویه بین این دو حوزه می تواند بسیار مفید فایده باشد.

وی افزود: نگاه ویژه و مساعد مسئولان تلویزیون در ایجاد علاقه و میل در میان مخاطبان سینما همراه بسیار موثر بوده و از تمایل صاحبان آثار برای تبلیغ در فضاهای غیرمجاز خواهد کاست.

طی سالیان اخیر و به دلیل کمرنگ بودن تعامل دو سویه بین سینما و تلویزیون اصولاً صاحبان آثار بوده اند که متحمل خسارت شدند به همین دلیل انتظار از مدیران جدید این است که راه تبلیغ و اطلاع رسانی آثار روی پرده را باز ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی نامحسوس از سالن های سینمایی علیه قاچاق/ صداوسیما از سینما حمایت کند

بازرسی نامحسوس از سالن های سینمایی علیه قاچاق/ صداوسیما از سینما حمایت کند