مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 23:172022-05-20سياسي

افتتاح نمایشگاه 162 شهید روحانی گیلان در قم


رییس بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان از برپایی نمایشگاه شهدای روحانی گیلان تا 12 خرداد ماه خبر داد و گفت: در این نمایشگاه در 50 غرفه به معرفی و نمایش آثار ارزشمند 162 شهدای روحانیت از نهضت مشروطه تا انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین حاتم نصیری نژاد شامگاه جمعه در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه شهدای روحانی گیلان در مصلی شهر مقدس قم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جمهوری اسلامی استحکام خود را مدیون خون پاک شهیدان است، اظهار کرد: روحانیت همواره در خط مقدم دفاع از اسلام و انقلاب گام برداشته و سپس مردم را برای حضور در این مسیر ارزشمند فراخوانده است.

  وی با اشاره نقش برپایی نمایشگاه شهدای روحانی گیلان در شهر مقدس قم گفت: در حاشیه برگزاری کنگره چهار هزار شهدای روحانی کشور در شهر قم، نمایشگاه شهدای روحانی گیلان برپا شده و در این نمایشگاه گوشه ای از تلاش ها و مجاهدت های روحانیون رزمنده و جهادی در دفاع مقدس و عرصه های گوناگون به نمایش گذاشته شده است.

  رییس بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم ادامه دار بودن برپایی نمایشگاه شهدای روحانی گیلان افزود: امیدوارم مردم با آگاهی و معرفت از این نمایشگاه بازدید کنند و امیدواریم این نمایشگاه درسی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه 162 شهید روحانی گیلان در قم

افتتاح نمایشگاه 162 شهید روحانی گیلان در قم