مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 22:572022-05-20بين الملل

حسن نیت و اراده لازم ایران برای رسیدن به توافق در وین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر امروز (جمعه) 30 اردیبهشت ماه در تماس تلفنی جوزپ بورل مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره آخرین تحولات مربوط به مذاکرات وین برای لغو تحریم ها و مهمترین .

- امیرعبداللهیان در گفتگوی تلفنی جوزپ بورل بر حسن نیت و اراده لازم جمهوری اسلامی ایران برای رسیدن به توافق در وین تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر امروز (جمعه) 30 اردیبهشت ماه در تماس تلفنی جوزپ بورل مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره آخرین تحولات مربوط به مذاکرات وین برای لغو تحریم ها و مهمترین تحولات بین المللی از جمله بحران اوکراین گفتگو و تبادل نظر کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفتگو، با اشاره به سفر اخیر انریکه مورا معاون مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده مذاکرات وین به تهران گفت: در سفر انریکه مورا ابتکاراتی مورد بررسی قرار گرفته است.

گفتنی است سعید خطیب زاده پیش از این گفته بود که ایران در سفر مورا به تهران ابتکاراتی را پیشنهاد داده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه مذاکرات انریکه مورا در تهران را بسیار جدی و معطوف به نتیجه و همراه با ابتکارات خاص از سوی ایران عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسن نیت و اراده لازم ایران برای رسیدن به توافق در وین

حسن نیت و اراده لازم ایران برای رسیدن به توافق در وین