مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 21:322022-05-20ورزشي

مدیرعامل تراکتور: پرسپولیس ناجوانمردانه از زمین فرار کرد!


میر معصوم سهرابی در گفت وگو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور، اظهار کرد: اتفاقات رخ داده در جریان بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس توسط عده ای ناشناس و در جهت خراب کردن چهره هواداران تراکتور انجام شد.

ما پیش از این در تبریز از تیم های مهم و بزرگی همچون سپاهان و فولاد و تیم های خارجی به بهترین شکل میزبانی کرده و شعور، فهم و فرهنگ هوادارانمان را نشان داده ایم.

وی با بیان اینکه باشگاه تراکتور اتفاقات رخ داده را تایید نمی کند، افزود: سازمان لیگ نحوه برگزاری بازی ها را به شورای تامین استان ها واگذار کرده است، خوشبختانه باشگاه تراکتور چندین سال است که بلیط فروشی اینترنتی را راه اندازی و با متصل کردن سایت بلیط فروشی باشگاه به سامانه ایران من و رعایت ظرفیت تعیین شده از سوی شورای تامین استان، تمامی قوانین مرتبط با برگزاری بازی را رعایت کرده بود.

سهرابی خاطرنشان کرد: کنترل ورود افراد به داخل استادیوم نیز با باشگاه نبوده و اگر هوادارانی خارج از ظرفیت تعیین شده به ورزشگاه آمده بودند، ارتباطی به نحوه بلیط فروشی ما نداشت.

وی با انتقاد از رفتارهای تنش زای بازیکنان حریف، گفت: کجای دنیا بازیکنان حریف با حرکات دست و پرتاب کردن سنگ، به تماشاگران تیم میزبان توهین می کند؟ آقای ترابی با پرتاب سنگ باعث مصدومیت عبدالله ناصری شد و امید عالیشاه نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل تراکتور: پرسپولیس ناجوانمردانه از زمین فرار کرد!

مدیرعامل تراکتور: پرسپولیس ناجوانمردانه از زمین فرار کرد!