مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 21:122022-05-20سياسي

بخش خصوصی نقش و همکاری موثری در خنثی سازی تحریم ها داشته است


رییس جمهور در جمع فعالان اقتصادی ارومیه گفت: بخش خصوصی نقش و همکاری موثری در خنثی سازی تحریم ها داشته است،عمیقا اعتقاد داریم اگر بخش خصوصی به میدان نیاید کارها به سرانجام مطلوب نمی رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه حجت الاسلام رییسی عصر جمعه در دیدار با با فعالان اقتصادی، تجار و بازرگانان آذربایجان غربی با بیان اینکه دولت مصمم است در تصمیم گیری ها و مقررات ثبات ایجاد کند، اظهار داشت: نظام اداری باید کارآمد باشد و فعالان اقتصادی به سهولت مشکلات شان در این نظام رفع شود.

تصمیمات خلق الساعه در گمرکات و همه بخش های تصمیم ساز مانعی برای تولیدکننده و صادرکنندگان است و دولت مصمم است در تصمیم گیری ها و مقررات ثبات ایجاد کند.

رییس جمهور با تاکید بر ضرورت همکاری بخش خصوصی با دولت در این راستا افزود: خنثی کردن تحریم ها به دست بخش خصوصی خوب پیش رفته است، اما می تواند بهتر از این نیز پیش برود.

این روند باعث شده که سخنگوی کاخ سفید به شکست مفتضحانه سیاست فشار حداکثری علیه ایران اعتراف کند.

حجت الاسلام رییسی با اشاره به درخواست تعدادی از فعالان اقتصادی برای سالم سازی و شفافیت در نظام اداری اظهار داشت: نظام اداری باید کارآمد باشد و فعالان اقتصادی به سهولت مشکلات شان در این نظام رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش خصوصی نقش و همکاری موثری در خنثی سازی تحریم ها داشته است

بخش خصوصی نقش و همکاری موثری در خنثی سازی تحریم ها داشته است