مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 19:322022-05-20سياسي

مراقبت از توله یوز ایران به یک اندونزیایی سپرده می شود


رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور اظهار کرد: یک کمیته حقیقت یاب نیز تشکیل شده تا هر گونه قصوری در زمینه تلفات رخ داده باشد بررسی شود.

- معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست از ورود پزشک اندونزیایی برای مراقبت از توله یوز ایران خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم از ارومیه، علی سلاجقه امروز و در جریان سفر هیئت دولت به آذربایجان غربی، در حاشیه بازدید از مرکز آینده پژوهی دریاچه ارومیه، اظهار داشت: دولت سیزدهم مصمم به احیای دریاچه ارومیه است چراکه احیای این دریاچه یک مطالبه بین المللی است.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در بحث نرم افزاری احیای دریاچه ارومیه طرح جامعی توسط ستاد احیا آماده سازی شده که در قالب آن مواردی مانند طرح تغییر الگوی کشت جایگزین پیگیری می شود.

وی افزو: شهروندان باید مراقب دریاچه باشند و وزارتخانه های نیرو و جهاد نیز لازم است تا تکالیف خود را به بهترین نحو انجام دهند البته در این زمینه نمی توان از مساعد یا نامساعد بودن شرایط اقلیمی غفلت کرد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست، با اشاره به اینکه حق آبه دریاچه ارومیه تاکنون تخصیص نیافته است گفت: رهاسازی جریان آب و بحث 40 درصدی کاهش مصرف آب در بخش کشاورزی از مباحثی است که برای تخصیص حق آبه دریاچه ارومیه ضروری است ولی به طور کامل محقق نشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقبت از توله یوز ایران به یک اندونزیایی سپرده می شود

مراقبت از توله یوز ایران به یک اندونزیایی سپرده می شود