مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 15:472022-05-20بين الملل

روسیه فرماندهان ارشد با عملکرد ضعیف را اخراج کرده است


رکن اطلاعات ارتش انگلیس در پیامی توییتری مدعی شد که روسیه برخی فرماندهان عالی رتبه ارتش این کشور را به دلیل عملکرد نامناسب در عملیات نظامی ویژه در اوکراین، - به نقل از سی ان ان، بخش اطلاعات وزارت دفاع انگلیس مدعی شد که روسیه فرماندهان ارشدی را که در مراحل اولیه عملیات نظامی این کشور در اوکراین عملکردی ضعیف داشتند، اخراج کرده است.

رکن اطلاعات ارتش انگلیس در این باره با انتشار پیامی در توییتر، مدعی شد: سپهبد سرهی کیسل که فرماندهی گارد نخبه تانکی نیروی زمینی را بر عهده داشت، به دلیل ناکامی در تصرف خارکیف از کار تعلیق شد.

در ادامه این ادعا امده است: دریابان ایگور اوسپیپوف که فرماندهی ناوگان دریای سیاه روسیه را برعهده داشت نیز در پی غرق شدن رزمناو مسکوا در ماه آوریل نیز احتمالاً از سمت خود تعلیق شده است.

همچنین این بیانیه در ادامه می افزاید که والری گراسیموف رییس ستاد کل روسیه احتمالاً در سمت خود باقی می ماند، اما معلوم نیست که آیا می تواند همچنان اعتماد ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه را نسبت به خود جلب کند یا خیر.

ادعاهای فوق در حالی مطرح می شوند که ارتش روسیه دستاوردهای زیادی در پیشبرد عملیات نظامی خود در اوکراین داشته است و مقامات این کشور بارها اعلام کرده اند که همه چیز طبق برنامه پیش می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه فرماندهان ارشد با عملکرد ضعیف را اخراج کرده است

روسیه فرماندهان ارشد با عملکرد ضعیف را اخراج کرده است