مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 15:472022-05-20اقتصادي

4 نقد و یک پیشنهاد دلسوزانه به میرسلیم ، سوپرمن خودروسازان داخلی


شما خودتان از عوامل صنعت خودروی این کشور بوده اید و منتفع از این صنعت.

این بخشی از رزومه شماست که از سایت خودتان آورده ایم: عضو هیئت مدیرهٔ شرکت دسا (دیزل سنگین ایران) / رییس هیئت مدیرهٔ شرکت تحقیق، - 4 نقد و یک پیشنهاد دلسوزانه به میرسلیم ، سوپرمن خودروسازان داخلی شما خودتان از عوامل صنعت خودروی این کشور بوده اید و منتفع از این صنعت.

این بخشی از رزومه شماست که از سایت خودتان آورده ایم: عضو هیئت مدیرهٔ شرکت دسا (دیزل سنگین ایران) / رییس هیئت مدیرهٔ شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو (ایپکو)/ ناظر عالی طرح موتور ملی پایهٔ گازسوز / ناظر عالی طرح موتور ملی دیزل سواری.

گزارشی از کار خودتان در صنعت خودروسازی را به مردم بدهید و مثلاً بگویید چقدر بودجه برای طرح موتورهای ملی گاز سوز و دیزل گرفته شده و خروجی اش چه بوده است؟ عصر ایران - مصطفی میر سلیم، این روزها در حمایت از خودروسازان بسیار بی پروا وارد گود شده است و برای دومین بار در این روز سخنانی عجیب در این باره گفته است (+) که ضمن نقدی بر این حرف ها، دو پیشنهاد نیز خطاب به ایشان داریم.

جناب آقای میرسلیم!1 فرمایش کرده اید: در چندماهه اخیر حمله ها و هجمه های غیرمنصفانه و همه جانبه ای را علیه صنعت خودرو و بدبین کردن مردم و مسوولان به فعالیت های کارکنان خدوم آن صنعت طراحی و اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 نقد و یک پیشنهاد دلسوزانه به میرسلیم ، سوپرمن خودروسازان داخلی

4 نقد و یک پیشنهاد دلسوزانه به میرسلیم ، سوپرمن خودروسازان داخلی