مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 15:222022-05-20سياسي

مسئولین مشکل ازدواج جوانان را حل کنند/ امروز رشد جمعیت مهم ترین اولویت است


مسئولین مشکل ازدواج جوانان را حل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیریک، حجت الاسلام محسن سالاری در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهارداشت: اهل تقوا در دنیا الگوی مقاومت و استقامت اند و متقین رهروان راستین راه خدا هستند، افرادی که راه درستی و تقوا را پیش بگیرند عاقبتی جز سعادت دنیوی و اخروی نخواهند داشت.

وی افزود: این روزها به سالروز  فتح خرمشهر نزدیک می شویم این باز پس گیری با عملیات بیت المقدس و با رمز یا علی ابن ابیطالب محقق شد که امام مسلمین فرمود خرمشهرهای بیشتری برای باز پس گیری در پیش است و ما باید خرمشهر ها را در یابیم و خود را برای جنگ فرهنگی نیز آماده کنیم.

به گفته سالاری، یکی از این جبهه ها و خرمشهرها، رشد جعمیت و نمو نسل است چرا که نرخ باروری در ایران فاجعه عظیمی است و تنها کسی که زیر بار شعار فرزند کمتر زندگی بهتر نرفت حضرت آقا بود و تازه می فهمیم که درایت رهبری برای رشد نسل برای چه بوده است.

وی تاکید کرد: در شرایط اقتصادی بدی هستیم و فقر گریبان ما را گرفته اما نباید از رشد جعمیت غافل شویم زیرا خداوند متعال خودش رازق است.

وی ادامه داد: حواسمان به این خرمشهر جعمیت باشد کشور ما دچار جمعیت  سالمندی شده است و اگر بیدار نشویم باید در سال های نزدیک نیروی کار از خارج وارد کنیم،جنگ الان جنگ جعمیت است باید رسانه ها، دانشج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولین مشکل ازدواج جوانان را حل کنند/ امروز رشد جمعیت مهم ترین اولویت است

مسئولین مشکل ازدواج جوانان را حل کنند/ امروز رشد جمعیت مهم ترین اولویت است