مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 15:172022-05-20سياسي

حمایت کهگیلویه و بویراحمدی ها از طرح اصلاح یارانه ها قابل تقدیر است


امام جمعه یاسوج با تشکر از صبوری مردم در برابر تغییر قیمت ها در کهگیلویه و بویراحمد گفت: حمایت کهگیلویه و بویراحمدی ها از طرح اصلاح یارانه ها قابل تقدیر است.

-    به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج،، امام جمعه شهر یاسوج در خطبه های اول نماز جمعه شهر یاسوج گفت: خداوند متعال در قرآن کریم به رفتار ها و اندیشه ها و آرمان ها اشاره کرد که چگونه باشیم، زیرا باید به گونه ای رفتار کرد تا بتوان از آن شرایط سخت عبور کرد.

آیت الله سید نصیر حسینی با بیان اینکه روز قیامت شرایط سختی مشاهده خواهد شد، افزود: در روز قیامت همه انسان به اعمال و شرایط خودشان مشغول هستند و کسی به فکر دوستان و سایر افراد نخواهند بود.

امام جمعه مرکز استان با بیان اینکه انسان مجرم درصدد است با فدا کردن اعضای خانواده خود از عذاب قیامت رها شود، گفت: کسی که اهل نماز، روزه، حجاب، حیا نیست و به اعتقادات و باور های دینی پشت می کند در قیامت مورد پرسش و بازخواست سخت قرار می گیرد.

  آیت الله حسینی افزود: در شرایط سخت قیامت انسان به هیچ عنوان نخواهد توانست اعضای خانواده خود را فدا کند تا عذاب از او دور شود.

وی در خطبه دوم نماز جمعه شهر یاسوج با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی گفت: 30 اردیبهشت روز ملی جمعیت است، حفاظت از هویت و امنیت یک کشور و فرهنگ آن در قالب حج معیت وظیفه همگانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت کهگیلویه و بویراحمدی ها از طرح اصلاح یارانه ها قابل تقدیر است

حمایت کهگیلویه و بویراحمدی ها از طرح اصلاح یارانه ها قابل تقدیر است