مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 15:172022-05-20سياسي

سه اقدام دشمن برای نفوذ راهبردی در کشور/ حضور مردم مفاسد را ریشه کن می کند


نفوذ راهبردی این است که در خودمان مشکل به وجود بیاورند، قلم به دست های ما عوضی بنویسند و آدم های انحرافی در مردم ناامیدی و یأس ایجاد کنند.

- به گزارش، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه 30 اردیبهشت مشهد مقدس که در حرم مظهر رضوی برگزار شد، با اشاره به برگزاری اجتماع عظیم دهه نودی های مشهد با عنوان سلام فرمانده ، اظهار کرد: تصویری به من نشان دادند که یک بچه هشت ساله همینطور که دستش را بالا گرفته بود و می گفت سلام فرمانده ، اشک می ریخت، این را در ذهن تداعی می کند که این نسل، همان نسلی است که سربازان و سپاهیان بقیه الله قرار می گیرند.

وی ادامه داد: این برنامه ها نظر خاص بقیه الله و اهل بیت (ع) را به ما متوجه می کند و توجه آنان به ما موجب برکت، عافیت و سعادت فردی و اجتماعی ما می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: وظیفه دارم از عموم ملت به خصوص شما مردم غیور سرزمین خراسان به خاطر بصیرت و مقاومتی که در جریان تحول اقتصادی دولت و هدفمندی یارانه ها از خودتان نشان دادید، تشکر کنم.

وی با اشاره به استفاده دو گروه از جریان اجرای قانون تحول اقتصادی، اضافه کرد: دو گروه برای چنین روزی خودشان را آماده کرده بودند، گروه اول دلالان و سودجویان که از گرانی دفعی اجناس بهره برداری کنند و میلیاردها سود و درآمد به جی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه اقدام دشمن برای نفوذ راهبردی در کشور/ حضور مردم مفاسد را ریشه کن می کند

سه اقدام دشمن برای نفوذ راهبردی در کشور/ حضور مردم مفاسد را ریشه کن می کند