مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 14:522022-05-20سياسي

پیری جمعیت خوشحالی دشمنان را در پی دارد/نقش مهم روحانیون در نظام و انقلاب


امام جمعه زنجان با اشاره به پیر شدن جمعیت ایران گفت: پیری جمعیت کشورمان خوشحالی دشمنان را در پی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه زنجان با اشاره به 30 اردیبهشت ماه روز ملی جمعیت و روند پیری جمعیت در کشورمان اظهار داشت: نکات مکرر در این رابطه از سوی دلسوزان و به ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح شده است.

  نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به نگرانی ها نسبت به کاهش و پیر شدن جمعیت کشور و اظهارات مقام معظم رهبری در این زمینه افزود: دشمنان از پیری جمعیت خوشحالند و کاهش جمعیت ایران در حالی است که رژیم صهیونیستی، شهروندان خود را موظف کرده که حداقل 4 فرزند داشته باشند و مشوق هایی هم برای فرزند آوری دارند.

وی با بیان اینکه سال 92 آژیر خطر جمعیت در ایران به صدا درآمد و سقط جنین ها نیز برنامه ای از برنامه های دشمنان است، تصریح کرد: طبق آمارها در سال 1350 در کشورمان 24 درصد خانواده ها بدون فرزند بوده و 34 درصد خانواده ها نیز دارای یک فرزند بودند در حالی که امروز بیشتر خانواده ها دارای یک فرزند هستند و وقتی والدین از دنیا بروند تنها یک فرزند باقی می ماند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه در سال 1360 به دلایلی میزان زاد و ولد 4 درصد شد یعنی هر خانواده 4 فرزند داشت، تصریح کرد: عده ای آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیری جمعیت خوشحالی دشمنان را در پی دارد/نقش مهم روحانیون در نظام و انقلاب

پیری جمعیت خوشحالی دشمنان را در پی دارد/نقش مهم روحانیون در نظام و انقلاب