مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 14:422022-05-20سياسي

دولت به دنبال درمان اقتصاد بیمار کشور است/تبیین طرح بزرگ اقتصادی


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه دولت به دنبال درمان اقتصاد بیمار کشور است، گفت: پیرامون مسائل مهم اجتماعی متخصصین و صاحب نظران را جویا شویم.

- ، آیت الله سید علیرضا عبادی، ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه بیرجند با اشاره به اینکه دشمن تلاش می کند تا طرح جدید اصلاحات اقتصادی دولت را مأیوس کننده نشان دهد، اظهار کرد: این در حالی است که کارشناسان بر انجام این طرح اتفاق نظر دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند بیان کرد: دولت سیزدهم در حال تلاش است تا اقتصاد علیل و مریض کشور را درمان کند و در این راستا ما هم باید در کنار دولت بوده و مقابل رانت خواران و قاچاقچیان ایستادگی کنیم.

عبادی با تأکید بر اینکه یکی از کمینگاه های دشمن، کمرنگ جلوه دادن این تغییر بزرگ اقتصادی در کشور است، ادامه داد: البته ما باید با هوشیاری و بصیرت تمامی شگردها و ترفندهای دشمن را سنجیده و مراقب باشیم تا فریب توطئه دشمن را نخوریم.

وی با بیان اینکه استکبار و دشمن بر طبل دشمنی با طرح اقتصادی دولت می کوبد، اظهار کرد: باید صدای دوست را از صدای دشمن تشخیص دهیم و در مورد مسائل مهم اجتماعی نیز متخصصین و صاحب نظران را جویا شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به دنبال درمان اقتصاد بیمار کشور است/تبیین طرح بزرگ اقتصادی

دولت به دنبال درمان اقتصاد بیمار کشور است/تبیین طرح بزرگ اقتصادی