مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 14:422022-05-20سياسي

ضرورت اقناع مردم در خصوص هدفمندسازی یارانه ها/دولت کنار مردم باشد


ما مردم آگاه و فهیمی داریم و مسئولان باید در اقناع مردم تلاش کنند و توضیحات لازم را در خصوص اجرای هدفمندی یارانه ها به مردم ارائه دهند.

- ، حجت السلام عظیم اسدزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان نمین ضمن گرامی داشت آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: اگر دشمن تا دیروز به ما حمله می کرد با آزاد سازی خرمشهر به لاک دفاع فرورفتند.

وی به تأثیر عدم وجود تقوا در زندگی انسان اشاره و اظهار کرد: در جامعه امروزی هر کس به طریقی از مسئولیت و وظیفه خود سر باز می زند و این نشانه عدم وجود تقوا است چرا که انسان با تقوا هر کجا باشد ماهیت خود را به خوبی نشان می دهد.

خطیب جمعه نمین مردم را به خویشتن داری دعوت کرد و افزود: بازاریان در این شرایط رعایت حال مردم را بکنند و مسئولین نظام نظارت بر بازار را تشدید کنند.

حجت الاسلام اسدزاده ادامه داد: ما مردم آگاه و فهیمی داریم و مسئولان باید در اقناع مردم تلاش کنند و توضیحات لازم را در خصوص اجرای هدفمندی یارانه ها به مردم ارائه دهند.

وی به آثار مجادله با انسان نادان اشاره و بیان کرد: اگر با انسان نادان روبرو شدید از کنار وی با سلامت نفس بگذرید چرا که جروبحث با انسان نادان تقوا را از بین می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اقناع مردم در خصوص هدفمندسازی یارانه ها/دولت کنار مردم باشد

ضرورت اقناع مردم در خصوص هدفمندسازی یارانه ها/دولت کنار مردم باشد